Second Life. Przewodnik gracza - Michael Rymaszewski, Wagner James Au, Mark Wallace, Catherine Winters, Cory Ondrejka,Benjamin Batstone-Cunninghan

Second Life. Przewodnik gracza - Michael Rymaszewski, Wagner James Au, Mark Wallace, Catherine Winters, Cory Ondrejka,Benjamin Batstone-Cunninghan
<b> Masz szansę spróbować raz jeszcze!</b> <ul> <li>Jakie zasady rządzą wirtualnym światem Second Life?</li> <li>Jak stworzyć atrakcyjnego awatara?</li> <li>Jak zarobić pieniądze? </li> </ul> Życie od nowa Masz jedno życie. Do 2003 roku nie dało się zaprzeczyć temu twierdzeniu. Jednak w tym właśnie roku przekonanie to zostało dyskretnie podważone. Walnie przyczyniła się do tego produkcja firmy Linden Labs... Second Life! Gracze z całego świata oszaleli na jej punkcie. Nikt nie spodziewał się, że wirtualny świat może być tak realistyczny. W Second Life rynkiem rządzą rzeczywiste prawa ekonomiczne, a obowiązującą walutę Linden Dollar (L$) możesz wymienić na realne pieniądze! Atmosferę podgrzewa fakt, że w wirtualnym świecie wyrosły rzeczywiste fortuny! Dzięki książce "Second Life. Przewodnik gracza" dowiesz się, w jaki sposób rozpocząć swoje nowe życie. Poznasz atrakcje, jakie czekają na Ciebie w tym wirtualnym świecie, oraz miejsca, które warto odwiedzić. Po lekturze tej książki stworzenie atrakcyjnego awatara (czyli Twojego alter ego w Second Life) nie będzie już żadnym problemem. Ponadto poznasz język skryptów Linden, który pozwoli Ci na tworzenie nowych elementów, dostępnych w wirtualnym świecie. Dodatkowo autorzy zdradzają, w jaki sposób zarobić swoje pierwsze wirtualne pieniądze. W kolejnych rozdziałach poznasz historię świata Second Life oraz przyszłość, jaka rysuje się przed nim. Ponadto do książki dołączona została płyta CD, zawierająca pomocnicze materiały w języku angielskim. <ul> <li>Tworzenie awatara </li> <li>Krótki opis świata Second Life</li> <li>Sterowanie postacią i zarządzanie widokiem</li> <li>Miejsca warte odwiedzenia</li> <li>Społeczności żyjące w Second Life</li> <li>Dostępne rozrywki</li> <li>Wykorzystanie języka skryptowego Linden</li> <li>Zarządzanie inwentarzem</li> <li>Wykorzystywanie biblioteki</li> <li>Sposoby zarabiania pieniędzy</li> <li>Mieszkańcy Second Life</li> <li>Historia wirtualnego świata Second Life</li> <li>Przyszłość Second Life</li> </ul> <b>Zrób karierę w wirtualnym świecie Second Life!</b>

AutorMichael Rymaszewski, Wagner James Au, Mark Wallace, Catherine Winters, Cory Ondrejka,Benjamin Batstone-Cunninghan
WydawcaHelion
ISBN9788324612734
OkładkaMiękka
Wymiary180x235
Ilość stron360
Data publikacji2009
Kategorieksiążki , informatyka , pozostałe